Frem til nåtiden

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg driver enda å poster masse bilder fra Tysklandsturen vår som er over en uke siden. Men det er utrolig hvor mye man opplever på få dager når man er på reise! Kamera glødet nesten der i noen dager… Men det er ikke så rent lite som skjer i nåtiden heller. 

 

* Vi passet den lille hunden Sara mens eierne var på sykeshuset i noen dager. Kjempekos! 

* Jeg har sydd! Så fort jeg får lagt inn bildene kommer resultatet av mitt siste, herlige, myke prosjekt!

* Det var greit å komme tilbake på jobb etter en herlig uke med ferie. Helt til første helga da jeg våknet med tett hode og tung kropp. Har fortsatt med litt feber, konstant hodeverk og en klissen foss ut av nesa. Driver enda å kommer meg, og kjenner at jobb er et ork å komme seg igjennom (det vil si: mandagen var grusom. Har ikke kommet lenger). 

* Vi ommøblerte stua. Skulle egentlig bare snu sofaen, men da det ikke var vellykket snudde vi opp ned på alle møblene i stua. For et arbeid! Men resultatet ble ganske bra 🙂

* Kos. Når jeg er syk unner jeg meg også litt ekstra. Som hjemmelaget peppermynte og ingefær-te på morgenkvisten, skumbad, eller kakao med krem om kvelden sammen med mannen i mitt liv. Man må faktisk finne gode ting, selv på litt sure dager… Fyr i peisen og stearinlys hjelper faktisk en del på humøret 🙂

Enda vil det komme noen tilbakeglimt fra Tyskland. Stay tuned…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *