The whole world is ours!

Categories G Reise og ferie

Her har jeg litt flere bilder fra neste etappe på roadtripen. Vi er fremdeles i den idylliske middelalderbyen Rothenburg ob die Tauber, og tar oss en hyggelig kveldstur, Thomas og jeg. Det ble en del artige bilder med Thomas sitt fisheye-objektiv. Og herlig å bare vandre rundt i en ukjent by uten mål, mening, eller tidsbegrensninger. Vi nyter det!

 

 

Neste morgen skal vi lenger nedover i tyskland igjen. Men først må vi legge en plan for frokost. Gjestehuset tilbyr nemlig ikke det.  Vi oppsøker en matbutikk – siden matbudsjettet er blitt overtrukket mangfoldige ganger allerede. Kjøper ferske rundstykker (det er tyskland kjempegode på!) og frukt og pålegg, også kjører vi litt ut av byen til en koselig kirke. Her setter vi oss for en morgenpiknik i finværet!

Med utsikt mot Rothenburg….

Lenger nedover tok vi oss flere stopp – blant annet for å finne en og annen geocache. Veldig kjekt å se litt mer enn bare motorveien!

For å avrunde innlegget tar jeg bare med dette bildet av et bilde jeg likte utrolig godt! Hadde det ikke kostet så mye, hadde jeg jammen meg vurdert å kjøpe det!

Ved slutten av denne dagen (som forøvrig er en mandag) var vi fremme i byen vi skulle til: Kaufbeuren. Mer om det i et annet innlegg: jeg vil jo ikke drukne dere helt i bilder, heller. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *