Tusen Hjem

Categories H bok

“Smågrupper i menigheten.”

Boktittel: Tusen Hjem

"Tusen hjem - smågrupper i menigheten" av Øystein Gjerme

Forfatter: Øystein Gjerme

  

Innhold: Boka handler om kristne smågrupper (aka bibelgrupper, bønnegrupper, husgrupper, jesusgrupper, cellegrupper…). Gjerme har skrevet en solid haug med tips og anbefalinger til hvordan en gruppe kan bli vellykket. 

 

Min mening: Jeg likte boka fra første stund. Jeg er selv leder for en smågruppe med tiendeklassejenter og fikk mange gode ideer og aha-opplevelser underveis. Det var virkelig inspirerende, og jeg har savnet en sånn bok tidligere. Lettlest og praktisk var den også.

Terningkast: 6. Midt i blinken for meg. Jeg anbefaler den til kristne er/muligens vil bli gruppeledere for et husfelleskap.

BildeKilde

 

 

1 kommentar

1 thought on “Tusen Hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *