Klar for landing…?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De siste dagene har det vært nydelig vær. Det har blitt flere fisketurer med mannen, men det har også vært veldig travelt. Jesusgruppe tirsdag og torsdag, forening på onsdag, barnevakt for en haug med unger på fredag (meg og Thomas passet ni unger mens foreldrene var på foredrag med Lippestad). Lørdag gikk bort til Lederkonferanse i Stavanger, dramaøvelse og ungdomsmøte, og søndag har jeg bare tenkt til å lande. 

Når jeg sier “lande” mener jeg egentlig at jeg skal rekke: Tur med hunden, møte, oppvasken, klesvasken, nytt sengetøy, middag, besøke bestemor, hjelpe mamma, og viktigst av alt: Slappe av slik at jeg er sånn tålig klar til en ny uke. 

Kjenner at det blir sykt herlig med en uke ferie snart… Da vender vi passaten mot Tyskland, hvor vi skal besøke et vennepar. Roadtrip! 😀

3 kommentarer

3 thoughts on “Klar for landing…?

  1. fjellgeitbundingen: Fikk ikke gjort alt da 😛 Plutselig kom et par venninner på besøk, så ble det filmkveld i stedet. Men det viktigste var jo å slappe av. Og oppvasken er jo der i morgen også, den 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *