Koselige ting

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Mye av det jeg gjør om ettermiddagene er å tilbringe tid med venner på ulike vis. Men jeg er skrekkelig dårlig til å ta bilder fra fornøyelsene – rett og slett fordi jeg glemmer det. Men her har jeg samlet opp noen bilder fra den siste tida hvor jeg har husket å fiske frem kamera, og knipset et snapshot av folk som var på besøk. Kanskje det kan være litt inspirasjon til deg for å invitere noen på besøk nå i helga? 🙂

 

Her er den ene dagen dette halvåret hvor vi har hatt “skikkelig” middag. Elgstek (tror jeg det var) med poteter og saus heeelt fra bunnen av. Ikke ungdomsmat i det hele tatt! Vi inviterte et par kjekkinger som vi ikke ser ofte nok, og hadde en kjempekoselig kveld! Hadde til og med fersk blomst fra hagen på bordet! #Husmorskills Oppvasken ble så heftig at den ikke ble tatt ferdig før tre dager senere…

 

Annenhver uke har jeg besøk av disse fine jentene. For en gjeng å samles med for å lære mer om Jesus og troen vår. Jeg bare elsker det! Jeg la lista litt lavere denne gangen med mislykka sjokoladekake og is. Men igjen ble oppvasken et fjell (savner oppvaskmaskinen mer enn freia melkesjokolade i utlandet! Da er det alvorlig.)

Innimellom smetter denne vakre skapningnen innom. Hun sykler sykkelløp i dag: Heia Andrea! 

Og til slutt et glimt fra en koselig kveld hos Caroline på fredag. Herlige folk, herlig mat og herlig avslutning på uka. 

Joda, jeg har et herlig liv 🙂

#blessed

3 kommentarer

3 thoughts on “Koselige ting

  1. Koselig 😀 Og Ruben også da, altfor festlig å nå kjenne to fra Sokndal(fra forskjellige sammenhenger) 🙂 Hvorfor er timeplanen så full, og dere så langt borte? Jeg vil på besøøøk

  2. Camilla Malvine: Hihi, du er hjertelig velkommen 🙂 Vi har høstferie i uke 41, men ellers er vi hjemme 😉 Har enda masse å vise deg på vestlandet 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *