Høstsysler: Sykdom, rød dag, og kreative prosjekter

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Endelig begynner jeg å bli litt frisk. Det er tungt å være forkjøla: Mye tyngre enn jeg husker i fra gang til gang. Jeg toppet det hele med et migreneanfall, så nå kan det jo bare bli bedre. Og det gjør det som sagt. Sakte men sikkert… 

I går begynte jeg på et nytt, gøy syprosjekt! På mandag starter kjærlighetsuka her i bygda, med “Rød dag”. Alle kler seg i rødt, butikkene har salg på røde varer osv. I den anledning skal jeg sy meg et plagg som jeg kan ha på meg på den rød dagen (siden jeg nesten ikke eier noe rødt). Passet ypperlig at jeg fikk kjøpt et fint stretch-stoff i rødt på loppemarked. Gleder meg stort til å bli ferdig! 

Jeg har i det siste også kommet litt i gang med hekling og strikking. Så det kommer gjerne litt slikt på bloggen snart også 🙂

Hva bruker dere høsten på?

1 kommentar

1 thought on “Høstsysler: Sykdom, rød dag, og kreative prosjekter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *