Prøver å muntre opp meg selv…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Når jeg hadde klart å lide meg gjennom en lang, hard uke som småsyk, gledet jeg meg skikkelig til helga hvor jeg skulle få tid til å bli skikkelig frisk. Ganske nedtur da jeg våknet lørdag morgen enda værre enn dagen før. Måtte avlyse flere planer (om synging, og sying og sånt) og ble meget usunn og meget lite effektiv resten av dagen. Det føles rett og slett grusomt. Trøster meg med å kikke på koselige bilder. Som dette under, fra da vi besøkte lilleprinsen til et vennepar. Thomas tok barnebilder, og jeg måtte selvsagt knipse sjarmtrollet en ti-femten-førti ganger jeg også. Søtnosen^^


Andre som kjenner høst-stemningen litt for mye på kroppen? 😛 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Prøver å muntre opp meg selv…

  1. Ida Øverland Eriksen: Ja, det har jeg lest 🙂 Høsten er ok den, men når man er syk er det ikke mye man orker. Heldigvis er jeg endelig litt bedre i dag etter en hel uke på bunn 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *