Kreativ med drivved

Categories C Hus, hjem og hage

 

Jeg har en veldig kreativ mann. Og det går ikke mange dagene før han slår til med et eller annet prosjekt. Nå jobber vi med å pusse opp gangen, og det går sakte men sikkert fremover. Her har jeg samlet noen av de nyeste DIY-prosjektene våre som inneholder drivved.

Rammet inne speilet i gangen, og laget en liten knagg til lyslykta.

 

Midt i trappa har Thomas samlet noen kamera fra samlingen sin på en drivved-hylle.

 

I et hjørne i stua, fikk vi til et lite bord i drivved.

Enda noen hyller i gangen… Det til venstre er toppen av sikringsskapet.

Det er ganske moro. faktisk, å komme hjem til nye overraskelser omtrent ukentlig. Det siste bildet viser en nyryddet hylleseksjon. Vi hengte opp rose-koppene i knagger, og Thomas har plantet en liten sukkulent-hage i en gammel dynamitt-kasse vi fant liggende. Gjenbruk ftw!


Jeg har aldri vært så interessert i interiør, men det å få eget hus har allikevel gitt meg litt mer motivasjon 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “Kreativ med drivved

  1. Synes det er gøy å se kreativiteten hos dere begge 🙂 Synes det er gøy når du deler fra prosjektene – og så ønsker jeg meg noen sånne kreative evner selv! Fint var det hvertfall! 🙂

  2. Kristine: Handler ikke så mye om evner, men heller viljen til å prøve nye ting 😉 Vi finner jo ikke på alt selv – men lar oss inspirere av alt det gøye som finnes rundt forbi 😉
    Men takk 🙂 Kjekt å høre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *