Lykken i livet

Categories C Hus, hjem og hage

Lykken i livet er å se det vokse på magisk vis. Et bittelite frø blir levende, og former seg til tomater, fargerike blomster, eller underjordiske rødbeter. Her er noen glimt fra hagen – som hver dag får frem litt glede i meg når en blomst endelig springer ut, eller det endelig begynner å komme små tomater og ertepeser til syne…

Denne georginen har jeg blitt kjempeglad i! Og forhåpentligvis klarer jeg å overvintre den også. Den er helt full av knupp nå! 🙂 

Hortensiaen var allerede i hagen da vi kjøpte huset, og jeg var veldig spent på fargen. Sier meg veldig fornøyd med lyseblå – nå er hele busken en stor lyseblå dott 🙂

Herlig! Tenk at jeg har vokst opp på en planteskole(jeg vasset bokstavelig talt i blomster fra jeg kunne gå, og var med min enslige mor på jobb), og så er det ikke før jeg blir voksen at jeg innser at hage er gøy! 

4 kommentarer

4 thoughts on “Lykken i livet

  1. Nydelige bilder 🙂 Heldige du som har en hage 🙂 Her har det vært “naturtomt” de siste årene, med ugress så høyt som voksne folk. Jobber med saken nå, så til neste år ser det nok ganske andreledes ut her, håper jeg hvertfall.

  2. Miss Imperfektum: Ja, jeg er veldig heldig 🙂 Det er mange kroker og steder i hagen vår som sårt trenger stell 😛 Men vi tar litt av gangen, og gleder oss over det som allerede er blitt fint 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *