Naturens snacks er den beste!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Nå er det høysesong for bær, og jeg plukker og spiser så mye som mulig! I skogen er det blåbær, mens i hagen finner jeg både rips, bringebær, taibær og stikkelsbær. Og et og annet jordbær som sneglene ikke har spist mer enn halve av. 

Bær er supersunt, og supergodt. Skulle bare ønske de vokste hele året! Men i hvert fall så kan de fryses. Og det er jo kjempegreit å kunne dra frem bær fra fryseren på vinterstid. Både til for eksempel pai, smoothies og desserter 🙂 

Gule rips, blåbær og bringebær klare til frysen.


Vet ikke om jeg får laget saft i år, slik jeg gjorde i fjord. Men håper på det. Må bare finne meg en dag til plukking… hmmm…. Hvor forsvinner all tiden min???

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Naturens snacks er den beste!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *