Før og Etter-bilder fra Kjøkkenet

Categories C Hus, hjem og hage

Vi kjøpte oss hus i sommer, og har brukt ferien på å pusse opp. Kjøkken og bad var to store behov, men vi hadde ikke råd til begge deler. Så vi prioriterte egentlig badet – men gav kjøkkenet også en overfladisk shingings. Slik så kjøkkenet ut på visningen. Rødt, sprekker i veggen, og gulvbelegg over benken. 

 

Vi startet med med å ta bort belegget på veggen, og malte veggene hvite. Fikk også installert en ny vifte, og en ny stekeovn (som begge var brukt og gratis, vel og merke)

Og med litt dill og dall ble kjøkkenet seende slik ut:

Posepølsa har jeg sydd selv. Se hvordan HER

I en isboks har jeg plantet meg solsikkespirer som er fine å bruke i salaten 🙂 

Hva synes du? Det er jo ikke helt drømmekjøkkenet enda, men ble det ikke litt bedre med et strøk maling?

Snart kommer bildene i fra badet – jeg er bare litt treig 😉

4 kommentarer

4 thoughts on “Før og Etter-bilder fra Kjøkkenet

  1. Hva jeg synes? Synes ikke det blei så veldig mye bedre faktisk. Bittelitt bare. 😉
    Men så lenge du som skal bo der er happy så betyr ikke min mening en dritt!

  2. Trollblomst: Hehe, sant det 🙂 Jeg synes det ble en god del bedre. Selve kjøkkenet må jo byttes, men det blir nok ikke før neste år at vi har råd til å gjøre det skikkelig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *