Vi leker i skogen

Categories E Natur og Turer

De fleste spør meg om vi skal treffes, eller om vi skal gå en tur, eller om vi skal henge sammen. Noen spør om jeg vil komme på middag, eller om vi skal finne på noe. Caroline spør stadig, “Skal vi leke?” Jeg vet ikke om det skyldes at hun jobber i barnehage, eller at hun bare er et veldig lekent menneske. Men uansett hva det skyldes, så skal vi altså helst leke. “Ok, da,” svarer jeg. 

Tsjohoo!

Andre som lar seg rive med noen ganger, og gir blaffen i alderen (og at vi dessverre ikke har noen barn vi kan skylde på enda)? 

Jeg synes i hvertfall at det skal være lov å leke seg. Og jeg tror det er skrekkelig viktig!

1 kommentar

1 thought on “Vi leker i skogen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *