Planlegging av ferie

Categories G Reise og ferie

I sommer skal vi på roadtrip. Den har omtrent den samme ruta som i fjor. Vi skal kjøre oppover vestlandet, til Molde. Deretter kjører vi på tvers over til Hamar og pappa hvor vi planlegger å både nyte latmannslivet og festivallivet(Bli med på ufestivalen!). Etterpå tar vi oss en tur til Sverige, på veien hjem. Men spørsmålet er egentlig hva vi skal gjøre underveis på reisen. Noen få ting er bestemt. Men det er jo alltid gøy å finne på enda litt mer. Så jeg lurer på om noen har noe å anbefale? Kanskje spesielt på østlandet, siden det er der vi skal være lengst. Eventuelt må det være ting som ikke tar hele dagen. 

Nå er jeg i tillegg med i en konkurranse om å vinne en tur til Bø Sommarland. Det hadde kanskje vært en artig vri på turen vår. I så fall gleder jeg meg til å ta med Thomas i flodbølgen. Og kanskje jeg til og med får han med på Mot i Brøstet?? Vi pleide ofte å reise til sommarland med pappa da vi var yngre. Så det hadde absolutt vært moro å gjøre igjen 🙂

Hva bør vi finne på på roadtripen for å gjøre den minneverdig og spesiell? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *