Endelig, Endelig, Endelig er den kommet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg har ventet og ventet helt siden midten av april. Jeg har sjekket postkassen og mailen regelmessig, men alltid blitt skuffet. Helt til nå! For plutselig var pakken der. Med mitt helt nye speilreflekskamera som er tusen ganger bedre enn mitt gamle. Jeg har nå oppgradert fra Canon 450D til 750D. Et kamera som nettopp har kommet på markedet. Et kamera med innebygd WIFI og 24 megapiksler. For ikke å snakke om fantastiske farger, og muligheter for høy ISO. Jeg har også endelig muligheten til å filme igjen – en funksjon jeg savnet veldig med kamera mitt.

NÅ folkens, blir det nok bedre bilder på bloggen. For med utstyret kom også enormt med inspirasjon. Det er SÅ mye lettere å ta bilder når kamera gjør nesten alle motiver magiske av seg selv…

Her er noen få av de første bildene jeg har tatt med min nye bestevenn! GØYGØY!

3 kommentarer

3 thoughts on “Endelig, Endelig, Endelig er den kommet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *