Sydd babybukser

Categories A Hobby

Takket være de flotte baby-bukse oppskriftene fra speiltvillingene og Laralil, har jeg nå fått sydd flere barnebukser i forskjellige størrelser. Jeg kjøpte dette reste-stoffet på ebay for 40kr – synes det var såå søtt. (Kjøp HER) Ribben bestilte jeg feil en gang på stoff og stil. Men nå er jeg glad for det! Jeg har fått brukt den til mange prosjekter, og har brukt opp halvparten nå.. 

Her er noen av de elastiske stoffene jeg har begynt å samle opp nå. Gleder meg masse til å få realisert noen av syplanene mine fremover 🙂 Men er enda masse i huset som ikke er på plass, så det er ikke ofte jeg har samvittighet til å sette meg ned med symaskinen. 

 

Her er en bukse i str. ett år, og en i 3mnd. Jeg er helt forelsket i det saue-stoffet, og synes det er trist at dette var nesten siste rest. Men så har jeg jo ikke egentlig stoffmangel heller *hihi*. 

Cute ^^

Hvilken liker du best? Hva bør jeg sy av de andre stoffene mine?

2 kommentarer

2 thoughts on “Sydd babybukser

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *