Har endelig sydd litt igjen..

Categories A Hobby

Jeg har så enormt mye jeg har lyst til å prøve å sy. Og så enormt mye stoff jeg har kjøpt og/eller fått. Det klør virkelig i fingrene! Men av en eller annen grunn er det vanskelig å finne tid. Allikevel klarer jeg innimellom å skvise inn litt sy-tid. Og forrige gang det skjedde, fikk jeg laget meg en posepose til – denne skal være en gave. Jeg sydde den med stoff jeg fikk av farmoren til Thomas. Og det rosa hank-stoffet fikk jeg fra min bestemor for lenge siden – gjenbruk FTW!

Et enkelt prosjekt som alle kan få til. Men ikke mindre nyttig av den grunn! Les om hvordan du gjør dette HER

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Har endelig sydd litt igjen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *