Nå er det en stund side vi malte hylleseksjonen. Men det er så mye så skjer, så jeg får ikke blogget om alt med en gang. Vi fikk seksjonen gratis på en gis-bort-side på facebook, som flesteparten av møblene våre. Og så har vi malt den slik at den passer inn i resten av stua. Eller Thomas har malt. Hvit, med grå flate. Hva synes dere om kombinasjonen?

 

Det trenger ikke å være så dyrt alltid! Og det er ufattelig mye fint som gis bort, og selges billig. Vi har fått gratis spisebord og stoler, hylleseksjon, kjøpmannsdisk, sittegruppe osv. Og den flotte sofaen vår kjøpte vi for kun 300kr. Badekar har vi også kjøpt brukt. Kjempefornøyde, er vi! Så jeg anbefaler alle som flytter å følge med litt på hva som selges og gis bort, både på FB og Finn.no.

I dag er enda en oppussingsdag for mannen, og en jobbedag for meg. Jeg trives egentlig godt med å jobbe i planteskolen – spesielt på dager som denne med nyyydelig vær! I kveld er ikke planene helt klare – så jeg gleder meg til å se hva vi finner på for noe kjekt!

1 kommentar

1 thought on “Nymalt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *