En revurdering av kursen

Categories tanker, tro og filosofi

De siste dagene har jeg vært litt opptatt av å tenke på livet mitt – hva er jeg fornøyd med, hvor vil jeg, og hva gjør jeg for å komme meg dit. I dag skal jeg bruke enda litt mer tid på disse spørsmålene. For det er aldri dumt å være litt obs på prioriteringer og mål. Og det er aldri for sent å endre kurs dersom året – eller livet – har fått en litt feil retning. 

Ikke det at du trenger å droppe ut av skolen for å starte i fredskorpset, eller har flyttet til feil by. Men kanskje du skulle bruke litt mer tid på å sende oppmuntringer enn du bruker på å klage på middagen. Kanskje du skulle smile litt mer til de menneskene du møter, og sukke litt lavere over de “slitsomme” lærerne dine.

6 kommentarer

6 thoughts on “En revurdering av kursen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *