Oppussings-marerittet

Categories C Hus, hjem og hage

I går skulle jeg egentlig legge ut fotokurs-innlegg, men så fikk jeg et heftig anfall av et eller annet. Trolig migrene. Eller kanskje spysyka. I hvert fall ble jeg satt helt ut av spill i fra klokka seks til jeg endelig la meg i senga kl 8. Så dere får pent vente til neste søndag. Tradisjon er tradisjon. 

I det siste har vi brukt en del energi på badet, som skal totalrennoveres. Thomas har revet, og jeg har ryddet. 

I går tok han siste rest – doen og alt. Og i dag kommer rørleggeren og skal få litt gang på ting. Men det er mye som må gjøres, så jeg gleder meg egentlig bare masse til hele greia er ferdig. Vi har kjøpt inn veggplater og alt vi trenger – så nå er det bare arbeid (og dyre, innleide arbeidstimer) som gjenstår. 

Andre som har levd i et oppussingsprosjekt, og vet at det er slitsomt til tider? 😛

5 kommentarer

5 thoughts on “Oppussings-marerittet

  1. fjellgeitbundingen: Ja, vi tar ett rom om gangen 😉 Men badet er nok det vi kommer til å kjenne mest på å være uten 😛
    Men i hvert fall går det fremover! Så får det bare ta den tiden det tar…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *