Vi har flyttet!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Den siste uka har jeg ikke hatt tid til å blogge. Det tror jeg ikke har skjedd siden…. vel, på årevis. Grunnen er rett og slett flytting – vi har hatt slakt med internett, og vanvittig mye å gjøre. Jeg har jobbet mye, og brukt overflødig tid til flytting, pakking, rydding og sortering. Og enkelte små oppussings-prosjekter.

Maaange oppdateringer kommer, men akkurat nå har vi dårlig internett, og jeg skal snart av sted på nok en bytur! Så jeg nøyer meg med mobilbilde av eksamensutstillingen min med de tre kjolene jeg har sydd. Ble egentlig veldig fornøyd. Skulle bare hatt tre dukker til å stille ut på – det ser jo såå mye bedre ut. Men sensor hadde jo allerede sett bilde av kjolene på meg.

I dag er min alleraller siste skoledag – jeg skal inn å hente kjolene igjen. Blir spennende å høre hva lærerne har å si av tilbakemeldinger. Og så kan jeg virkelig si at jeg har sommerferie. Og det er ikke feil, for nå har ENDELIG sommerværet tatt oss igjen 🙂 Jeg hadde min første shortsdag i går! For ikke å snakke om den første dagen uten tjukk jakke… Sommeren kom brått i år!

So long, bloggers – see you soon IKEA! 😀

#DIY #sew #symaskin #kjoler

6 kommentarer

6 thoughts on “Vi har flyttet!

  1. Hei, ja forstår at det har det vært en travel tid for deg. Håper vi får høre hvilke tilbakemelding klærene fikk. Det er iallefall bra jobba. Kjempe artig at du klarer å sy egne klær 🙂

  2. fjellgeitbundingen: Fikk B på oppgaven min 🙂 Så er veldig fornøyd 😉 Fikk vite at jeg måtte arbeide mer med sømkunnskapen også – spesielt avslutninger og kanter. Men det visste jeg jo også 😛 Det er langt fra perfekt på innsidene 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *