Hjemmesydd Singlett

Categories A Hobby

Dette er faktisk den første singletten jeg noen gang har sydd. Det er mest fordi jeg har vært litt opptatt av at man skal spare penger på sying. Så jeg gidder ikke kjøpe dyrt stoff, og bruke på en billig t-skjorte. Men jeg falt altså litt for dette stoffet, og for omtrent 40kr synes jeg det var verd pengene også. Kjøpte det i Barcelona for noen uker siden. Jeg hadde ikke noe mønster, så klippet bare rundt en singlett jeg allerede har, og liker. Sleit litt med at det tynne, elastiske stoffet ikke ville samarbeide med symaskinen, men det bedret seg da jeg la på fòrstoff inni (ok, 60kr da). Og vips: En ny singlett!

Nå arbeider jeg med en shorts som jeg tror vil passe fint til denne singletten – hvis jeg får det til, da. Må bare få kjøpt noen småting jeg mangler først…

“#DIY #hobby #sy #symaskin

6 kommentarer

6 thoughts on “Hjemmesydd Singlett

  1. Savner blogginnlegga dine! 🙂 Men bra du tar deg tid til en liten bloggpause midt oppi alt du gjør! Fresh singlett da, det er så gøy å se hvor flink du er blitt til å sy! 🙂

  2. Camilla Malvine: Thanks! Er tilbake hvert øyeblikk nå! 😀 Gøy at du enda leser ^^
    Har vært travelt med flytting i helga, ikke ikke har vi hatt nett heller 😛

  3. Selvfølgelig leser jeg bliggen din fortsatt:) 🙂 Men leser fra iPaden på morgenen, og da er det ikke like kjapt og enkelt å kommentere lenger;) Men burde kommentere oftere, I know 🙂 Nyyyt den første tiden i huset deres! Gøy at du er tilbake med blogginnlegg allerede 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *