Flyttestemning

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det er kun en ukes tid til vi flytter nå, og ting begynner å bli travelt igjen. For selv om skolen er ferdig, så jobber jeg så mye som mulig, syr så mye som mulig, å går så mye tur som mulig. Og midt oppi dette skal jeg altså flytte også. Jeg gleder meg skikkelig til alle tingene er flyttet, og vi kan begynne å skape oss et eget hjem. 

 

I mellomtiden tar vi støtt imot gjester. Bursdagsfeiring for mamma, sytreff med venninner og pizzakvelder med venner. Kort oppsummert: Veldig mye koselig som skjer for tiden. Jeg nyter det! Det eneste som mangler nå, er litt sommervær…

I dag har jeg fri – deilig! Og skal bruke dagen til å sy en shorts, rydde en del, og gå en tur i finværet 🙂

1 kommentar

1 thought on “Flyttestemning

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *