Hva er ordet? S**********

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går gjorde jeg det! Jeg printa ut 35 sider med tekst, og sendte dem i posten. Puh! Siste oppgave EVER er levert, og jeg kan egentlig si at jeg har sommerferie! Det gjenstår enda en utstilling i starten av Juni, men innen det er det null jeg trenger å gjøre i tilknytning til skole.

 

 

Da trodde du kanskje at jeg skulle bruke de neste tre månedene til å sy, strikke og sole meg? Enn om det var så vel… Jeg skal jobbe, jobbe, og flytte. Også har jeg plutselig å et hus å pusse opp. Men jeg klager ikke jeg. Det blir masse fritid også! Flytting blir superbra (når det er ferdig, i det minste), og jeg er kjempespent på å starte mitt nye liv som lærer til høsten! Men først: SOMMERFERIE! 😀


Jeg smasha inn noen random bilder fra studieturen til Spania som ikke hadde funnet sin plass senere. Fint med litt varme, sol og sommerstemning 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva er ordet? S**********

  1. Gratulerer med fullført utdannelse! Det er ei helt fantastisk følelse 🙂 Og det er enda mer fantastisk å være i jobb. Det føles så bra å få brukt alt det man har lært. Så spennende det blir med flytting da 🙂 Håper du vil dele oppussingsbilder med oss etterhvert 🙂

  2. Oppigard: Det skal jeg! Ser ganske skralt ut i utgangspunktet, så vi har mange forbedringsprosjekter foran oss 🙂 Blir gøy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *