En heldig skjønnas

Categories E Natur og Turer

En kalv var forsvunnet, og ble funnet halvdød i en bekk. Det var usikkert om den ville overleve, men han kom unna med en hjerneskade og delvis blindhet. Nå er det tam som et lam, og tusler rundt i hagen og leker med hunden. 

Noen ganger gikk det galt, og han faller utenfor en skråning i hagen. Null stress. Vi bare bærer ham opp igjen. (Lurer på hvor lenge dette går…?)

For en sjarmør!

 

Tok med et bilde av lammene også. Herlig å besøke venner med gård! Jeg koser meg alltid når det er dyr i nærheten 🙂

Forresten: Føler på presset om å skrive om 17.mai, siden alle liksom gjør det. På 17.mai satt jeg i sofaen. Jeg spiste is, sjokolade, godteri, og tre biter av en kebab. Jeg spydde, og sov. Og det var egentlig det. 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *