Skammarserien

Categories H bok

 

Forfatter: Lene Kaaberbøl

Boktittel: Skammarens Dotter, Skammarteiknet, Slangens Gåve, Skammarkrigen.

 

Innhold: Dina har en helt spesiell gave – hun kan se folk inn i øynene og få dem til å tilstå og skamme seg over alt det gale de har gjort. Det er både en velsignelse og en forbannelse å være skammer, og det skaffer henne helt klart mange fiender. 

 

Min mening: Jeg elsket disse bøkene som liten, og jeg elsker dem nå. Det er liksom bare noe med meg og fantacy for barn. Jeg forsvinner inn i en annen verden, og elsker det. 

Terningkast: 6. Spennende, og annerledes. Jeg anbefaler den til deg som liker fantacy og enda ikke har oppdaget den spennende skammerserien. Spesielt nå som de skal filmatisere historien. 

BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

1 kommentar

1 thought on “Skammarserien

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *