Snart avreise :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Endelig helg. På en måte kunne jeg nesten ikke vente til helga, siden jeg skal reise til Barcelona på søndag. Men på den andre siden, så hadde jeg lyst til at uka skulle vare lenge, siden jeg har så mye jeg gjerne ville blitt ferdig med før helga. Jeg har faktisk klart å bli ferdig med skole-oppgave-målet mitt for uka, som var å sy ferdig èn av de tre kjolene jeg skal lage. (den kommer på bloggen når jeg har fått tatt noen skikkelige bilder). 

 

En av de andre tingene jeg gjerne ville få tid til, var å jobbe litt, og det skal jeg gjøre i dag. Nå er det nydelig vær her hjemme, og da er det gøy å jobbe i planteskolen. Spesielt på en lørdag, for da er det flest kunder 🙂 Det jeg ellers har tenkt til å få tid til før jeg reiser er: Pakke med meg alt jeg trenger til “sommervarmen”, trene hvis jeg får tid, og i kveld skal vi reise til Stavanger på lovsangskonsert som setter fokus på den moderne slavehandelen, og hva vi kan gjøre for å hindre den (Les mer om dette på A21) Hvis du er i nærheten av Stavanger, finner du arrangementet HER. Bli med 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *