Dette gjør jeg hver helg!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nesten hver lørdag tilbringer jeg på Betania (menigheten min) sammen med ungdommene. En del av lørdagene har jeg ansvar for noe, for eksempel å synge, rydde, og låse. Men det er ikke egentlig det som er grunnen til at jeg tar meg bryet. Grunnen til at jeg nesten hver lørdag er sammen med folk som er opptil ti år yngre enn meg, er at det gir meg enormt mye glede.

Jeg elsker å se disse ungdommene vokse og bli tryggere på seg selv. Jeg elsker å se dem blomstre opp, og våge nye ting. Jeg elsker å se dem bli kjent med Jesus, og jeg elsker å lytte til dem, og prate med dem. Jeg kommer faktisk ikke på noe mer meningsfullt jeg kunne ha fylt opp helgene mine med!

Hva pleier du å gjøre hver eneste helg? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *