Fem Gode Ting

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Livet er godt for tiden.

* For det første går skolearbeidet bra – vi har nå bare en oppgave igjen i år, og den har jeg valgt selv. (Les her). For det andre, så betyr jo dette mer fritid, for når jeg jobber hjemme slipper jeg ca 4,5 timer hver dag med buss-tid. 

* Det er snart vår. Og jeg hadde glemt hvor godt det er når sola varmer, og fuglene synger. Når ikke hvert skritt over dørstokken utløser gåsehud over det hele, og når ikke frostrøyken er din eneste følgesvenn på morgenen. Åh, som jeg nyter det!

 

 

* I tillegg er jeg glad fordi jeg har fått jobb. Jeg vet ikke så mye mer enn hvilken skole, enda. Men håper at jeg snart får vite noe. Det blir utrolig spennende å begynne å arbeide som lærer! 

*Jeg klarer å trene regelmessig,  selv om jeg enda mangler mye på å ha et sunt kosthold. Og selv om dette ikke er pri 1, er det litt viktig for meg å komme i form, og få til en positiv utvikling på kroppen min. 

* Om bare litt over en uke reiser jeg til Barcelona! Det er helt merkelig å tenke på… Èn uke! Gleder meg til studietur med K&H-klassen! 


BildeKilde

 

6 kommentarer

6 thoughts on “Fem Gode Ting

  1. Linn Hege Solås: En god helg til deg også! Håper dere koser dere masse – og at lillesnupp endelig får litt bedre sovehjerte igjen 😉 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *