Gud, så gøy!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg nyter virkelig denne helga. Det er nok fordi uka var veldig travel at jeg nå bare koser meg ekstra i hvert ledige øyeblikk. I går var det lørdag. Jeg fikk tid til å jobbe noen timer, før vi skulle ha godterifest sammen med et knippe gode venner (feire at godteri-fasten er over). Det var mer enn nok godsaker som ble fordøyd. Men av og til må man ha lov til å slippe hemningene litt 🙂

Etterpå var jeg hele kvelden i menigheten Betania. Vi i lovsangsteamet skulle spille, så øvde i fra kl 6 til 8. Ble værende der omtrent til midnatt med fine folk og god stemning. Møtet ble skikkelig bra. Sånne ting er så vanskelige å sette ord på, men ingenting er som den følelsen man får når man kjenner Guds nærvær, og ser at han får “alt til å virke sammen til det gode for dem som elsker Ham.”(Rom.8.28), for eksempel har vi valgt ut noen lovsanger, også viser det seg at de passer akkurat til det som blir sagt i talen og innledningen. Gud har liksom full kontroll, og bruker oss som puslebrikker som passer perfekt i sammen i Hans plan, vi må bare la oss bruke 🙂 Og GUD så gøy det er 🙂

Foto: Kristian Andrè Bendiksen

Fortsatt god helg! 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Gud, så gøy!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *