Nymalt

Categories A Hobby

Nå har jeg malt mitt første bilde siden… vel… jeg malte vel ett bilde i august 2013(Se: Gallopperende hest). Ellers har det vært tørketid mer eller mindre siden VGS. I hvertfall så har jeg nå kommet  gang igjen! Jeg har malt et bilde, og jeg er fornøyd med det! Tadaaa….

 

Bildet er inspirert av Vladimir Kush sine bilder – ja det er vel nesten en kopi, for å være  helt ærlig. Men jeg bare likte det så godt. Det surrealistiske, sammen med de herlige fargene og det positive motivet. Hvis du ikke har sett bildene hans, bør du google ham med en gang. Det er utrolig mange stilige 🙂 

Jeg har faktisk begynt på et bilde til, men her sitter jeg litt mer fast. (Det er eget motiv denne gangen, haha). Men håper det løsner en dag – hvis jeg nå bare for tid til å ta fatt igjen snart 🙂
#diy #hobby #male #maling #bilde #bilder #inspirasjon #inspirert
9 kommentarer

9 thoughts on “Nymalt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *