Tilbedelse

Categories H bok

“Frigjør Guds overnaturlige kraft over ditt liv.”

Forfatter: Norvel Hayes

Boktittel: Tilbedelse

 

Innhold: Boka handler om hvor viktig tilbedelse og lovprisning er i vårt forhold til Gud. Den setter fokus på at vi mange ganger går glipp av velsignelser Gud har for oss fordi vi ikke tilber ham. 

 

Min mening: Jeg synes boka tar opp et viktig tema, men det er ikke den beste boka jeg har lest om emnet. Den var liksom overtydelig – ting blir sagt veldig mange ganger på veldig den samme måten. Norvel har kanskje også en tendens til å få alt til å høres veldig “enkelt” ut. Det er også tydelig at det er en noe gammel bok (utgitt i 1994). 

 

Terningkast: 3. Tydelig, men litt vel gjentagende. Jeg anbefaler den til deg som er interessert i tilbedelse.

 

Ta også en titt på boka The Heart of Worship av Matt Redman. Eller Effektene av Lovprisning som er skrevet av Andrew Wommack. 

Jeg har tatt meg en tur i bokhylla til mamma og funnet bøker. Og jeg plukket ut alle jeg fant om lovsang – siden jeg for tiden er leder i et lovsangsteam. Så det blir nok mer i denne sjangeren etterhvert 🙂

 BildeKilde

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *