Mye som skjer :)

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka går i turbotempo! Forening med engelsk-klassen(kjekt å se alle igjen), husgruppe(endelig! Har blitt utsatt noen ganger nå…), Siste innspurt på skolen (allerede!! Så rart…), Jesusgruppe(med de fine jentene mine), syk mann(mer husarbeid på meg), rotete hus(mer husarbeid på meg), og til og med litt jobbing(som vikar, og i blomsterbutikken) har jeg skvist inn de siste tre dagene. Det er ikke barebare, det.

Det blir utrolig herlig med helg nå. Kun en dag igjen – min siste normale skoledag for i år faktisk! Etterpå venter bare to eksamener, og en lang FOU oppgave (forskning og utviklingsoppgave). Sistnevnte er jo nesten bare moro – jeg skal nemlig bruke min FOU til å sy! Så nå kommer det etterhvert endelig noen syinnlegg igjen. Jeg kjenner at jeg gleder meg allerede 🙂

Forresten så har jeg fått jobb! Det er bare vikariat i ett år, men man er jo sånn tålig sikret allikevel, når man er lærer. Det blir superspennende å begynne å jobbe til høsten! I mellomtiden får jeg bare nyte siste rest av studentlivet… 

Andre som har mye på gang for tida? 🙂

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mye som skjer :)

  1. Linn Hege Solås: Jeg var tom for potter, og fant ut at dette var en vel så god idè 🙂 Så nå går jeg å småspiser litt hver dag 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *