Vanishing Acts

Categories H bok

“‘It takes two people to make a lie work. The person who tells it, and the one who believes it.”

Forfatter: Jodi Picoult

Boktittel: Vanishing Acts

 

Innhold: Delia lever et normalt liv med en mann hun elsker, og en datter hun forguder. Plutselig blir alt forandret  når politiet kommer på døren og forteller at hun ble kidnappet som barn. Av sin egen far. Det mangler ikke på avsløringer idet rettsaken skrider frem, og alle prøver å finne ut av hvorfor Andrew valgte å rømme med sin egen datter. 

 

Min mening: Jeg liker at man aldri vet helt hva som vil skje i Picoult sine bøker. Vanishing acts utfordrer på hva identitet er. Er det fortid eller fremtid? Den spør deg hva minner er – kan du stole på hva du selv husker? Og den får deg til å lure på om en person noen gang er det du trodde ved første øyekast. 

 

Terningkast: 5. Levende, og kjekk. Jeg anbefaler den til deg som liker en god drama-roman 🙂

 BildeKilde

Andre bøker jeg har anbefalt av Picoult er: Lone Wolf, Picture Perfect!, Et siste ønske, Change of Heart, og My sisters Keeper!. Utropstegn etter de jeg husker som best.

Nå har jeg faktisk bestilt nye bøker fra Amazon. Så jeg gleder meg veldig til de kommer i posten. Jeg måtte rett og slett bare unne meg noen nå…. 🙂

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Vanishing Acts

  1. Har lest to av de, og tror jeg kastet terningkast 4 både på Lone Wolf og My Sisters Keeper. Tror faktisk jeg har Picture Perfect i bokhylla også, men den er ikke lest ennå 🙂
    Masse god lesing videre 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *