Den beste morgenen på lenge!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Hver morgen så lenge jeg kan huske har jeg våknet til mørke. Hver morgen så lenge jeg kan huske, har jeg våknet til en skingrende alarm. Hver morgen med verkende muskler. Hver morgen har jeg hatt lyst til å bare snu meg rundt og sove mer, men uten at jeg har hatt muligheten. 

I dag våknet jeg av meg selv. I dag våknet jeg til at sola tittet beskjedent inn gjennom gardinene. I dag våknet jeg opplagt og uthvilt. 

     

Vi hadde en utrolig koselig kveld i går med skalldyrfest hos naboene. Selv om enkelte deler av maten var litt vel livlig. I dag skal jeg på jobb, så får vi middagsgjester, og i kveld skal vi på ungdomsmøte. En fiiin dag! 🙂

Hvordan er dine helgeplaner? 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *