Legger inn en bestilling på litt mer tid, takk!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Om dagen er det skikkelig travelt – som det alltid er i praksis. Halve dagen, i fra seks om morgenen til halv seks om kvelden går bort til praksis. Og da er det bare en liten aktivitet igjen på kvelden. Den varierer i mellom trening, maling, familie, og turer. Innimellom dette igjen presser jeg inn tilfeldig husarbeid og matbiter. Ikke helt etter boka, med andre ord. 

Derfor kjenner jeg at det skal bli godt å være ferdig med denne uka. Tilbake til det slappe studentlivet igjen (nokså slapt i hvert fall). Tilbake til mer tid med mannen, mer tid til matlaging, og mer tid til venner, og hobbyer. I hvert fall kan jeg jo håpe at det blir mer tid til slikt i neste uke… Men hvem vet?

Forresten! Jeg har glemt å nevne at jeg for tida er i gang med en godteri-faste. Mellom Fastlavn og Påske skal jeg ikke spise noe godteri (men har unntak, som f.eks. chips og is). Heng deg på da vel?  For meg handler det om å slippe å være totalt avhengig av noe hele tiden. I tillegg handler det så klart om å bli sunnere 🙂 Og jeg er faktisk ganske stolt over at jeg nå har vært flere uker helt sjokoladefri, selv om vi enda har mye godt i skapet fra Londonturen… !!!

3 kommentarer

3 thoughts on “Legger inn en bestilling på litt mer tid, takk!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *