Mannen har gått amokk

Categories O interessa

Jeg tror noe har klikket i mannen min. En dag nylig etter at vi kjøpte hus, kom han hjem med alle disse:

 

 

 

Stuebordet kryr av kataloger med fargeprøver, peiser, fliser, kjøkken, vasker, parkettgulv, og alt du kan tenke deg til et hus. Hver dag plukker han opp to-tre blad for å vise meg et eller annet vi muligens kan ha i vårt hus. “Se på denne peisen, Ingrid! Her kan du bake brød når det brenner i ovnen! Ekte, steinbakt brød, liksom.” En liten stund senere kan han utbryte “Disse platene var stilige! Se den med skogen på – det er bare klikk-klikk-klikk, så er veggen oppe, og så har vi en kontrastvegg!” Andre dager fabulerer han om fotostudio, vinterhage, garasje og større veranda. 

Her er en skisse vi (Thomas) laget for kjøkken/stue. Med mørkebrukt ikea-kjøkken, og Limegrønn vegg tror jeg det blir sprekt, og gøy 🙂 Hihi, jeg digger skissa vår xD

Nå er det jo tre måneder til vi i det hele tatt overtar huset, så her mangler det i hvertfall ikke på iveren 🙂 

5 kommentarer

5 thoughts on “Mannen har gått amokk

  1. Wow, det var mye inspirasjon ja! Men så gøy at han tar med så masse slikt hjem da 😀
    Moro med engasjement 🙂 Masse lykke til med oppussing!

  2. Kristin: Hehe, ja 🙂 Det blir veldig kjekt å planlegge helt eget hus for første gang 🙂 Men er jo en stund til enda, da 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *