Hjemmesydd Babybukse

Categories A Hobby

Jeg fant denne utrolig søte buksa på en blogg med en veldig enkel og grei oppskrift. Du kan skrive ut mønster på A4 ark, og så er den enkel å sy, med god forklaring og bilder. Finn oppskriften HER. Det skal imidlertid sies at jeg ikke har prøvd den på noen baby enda…

I hvertfall så gjorde jeg det enkelt for meg selv, droppet lommene, og sydde denne søte buksa med et uglestoff jeg hadde liggende. Utrolig gøy med sånne prosjekter som er ferdig på en dag, og som faktisk ser bra ut etterpå.

Hva synes du?

Fikk du lyst å prøve deg selv?

#DIY #Hobby #sy #kreativ #håndarbeid #symaskin

10 kommentarer

10 thoughts on “Hjemmesydd Babybukse

  1. Hei, så flink du er. Denne så nydelig ut. Har lyst til å begynne å sy, men har visst litt startvansker 🙂 Gratulerer så masse med å ha kjøpt hus. Dette blir en spennende og lærerik reise for dere 🙂 Håper dere vil trives 🙂

  2. fjellgeitbundingen: Ja, det er litt vanskelig å komme i gang. Men et godt tips er å finne en god forkaring på noe på nettet, og følge den. Så lærer du masse underveis 🙂
    Ja, det er kjempestas med hus! Blir kjekt å se hvordan det blir…

  3. Ja, klart det er stas. Det er en ny verden, og så fint å ha gjester på større plass og uten å forstyrre noen. Det eneste negative er at det tar litt lengre tid med alt som må gjøres snømåking, strøing, gressklipping, luking m.m, men blir jo fint når 2 blir 3 osv. Takk for god ide. Har ei toalettmappe jeg skal begynne med har kjøpt sybok, stoff og glidelås. Venter på at jeg får “ånden” over meg..

  4. fjellgeitbundingen: Hehe, ja, her også stopper det opp pga mangel på motivasjon og/eller tid 😛 Men det er veldig gøy når plutselig inspirasjonen er der 😉 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *