Fastelavn og Valentinsdagen

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

Det er ikke til å legge skjul på at den siste uka ikke har vært den aller beste. Ikke noe traumatisk, altså. Men litt mye styr. For det første var det en eksamensuke. Og med dårlig søvn, og noen små stressende overraskelser, ble uka rett og slett stress. 

Men da var det utrolig herlig å ha en skikkelig søndag-søndag i går. En søndag med masse gøy, og ingen stress. Og det fikk jeg. Dagen begynte så idyllisk med amerikansk pannekake-frokost hos Bente. Herlig! Etterpå gikk vi sammen på søndagsmøte i menigheten. Klokka to var jeg og Thomas invitert til svigers på middag. Lammefrikkassè. Kjekt å treffe litt familie,  og spesielt Vilde, niesa mi som er på vinterferie her 🙂 

Jeg laget meg et utradisjonelt fastlavnsris.  Gleder meg til det spretter 🙂

Etter middag styrte vi oss hjemover, og ryddet og bakte. Eller. Thomas ryddet, og jeg bakte boller. Fastlavnsboller av beste sort – pyntet i symfoni med valentine-helga! Og vi nøyt å ha besøk av fine Øyvind og Sine på bollesøndag.

 

Valentinsdagen gikk sin gang uten noen store sprell i år. Det er viktigere å vise kjærlighet hele året, enn kun på en bestemt dag. Men så klart skal man bruke de unnskyldningene man har også. Så det ble frokost på senga allikevel:)

Hvordan har denne spesielle helga vært for deg og dine? 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “Fastelavn og Valentinsdagen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *