Ser frem til et avbrekk!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå har jeg hatt noen dager med litt jobbing. På skolen har vi hatt gruppeoppgave, og skal nå begynne med et prosjekt i tre. Jeg og sløyd er ikke venner. Det er konklusjonen så langt. 

Ellers så flyr dagene enormt fort. Jeg har en drøss med halvferdige hobbyprosjekter, og en drøss med ventende aktiviteter og møter. Men midt i all travelheten, er det herlig å tenke på at om en uke (!) så stikker jeg til London! 

Jepp, du hørte riktig! Jeg reiser sammen med Thomas, Andrea og Kim “across the pond” for musikaler, shopping, god mat, og et avbrekk i hverdagen. Det blir usigelig herlig. I mellomtiden får jeg bare leve med en umulig oppgave i tre som har drept alt jeg har av motivasjon og skaperglede. 

Hvordan er din uke?

Amaryllisen blomstrer som bare det! 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ser frem til et avbrekk!

  1. For et nydelig bilde av Amaryllisen! 😀
    Og du er heldig som skal til London snart – det er favorittbyen min over alle favorittbyer 😀
    Uka mi er ganske rolig, med innslag av litt trening 🙂
    Ha en fin uke videre!

  2. Iselin Renée: Takk! Jeg også elsker den 🙂 Nå er det nok siste gangen den blomstrer, men vi har hatt mye glede av den ene løken som mamma kjøpte med i fra Holland i høst. Litt gøy med noe sjeldent som man vanligvis ikke får kjøpt i denne fargen 🙂

  3. Emma Olsen: Hehe, nei, vanligvis liker jeg skolen. Men akkurat denne oppgaven er nokså uinspirert.
    Håper du får en fantastisk tur! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *