Og Englene Var Stille

Categories H bok

“Jeg gleder meg til å stå opp igjen” er ord fra et barns tro. Andrea kan si dette fordi hennes verden er så enkel. Hun leker vilt, ler mye, og overlater bekymringene til faren sin. La oss gjøre det samme.”

"Og englene var stille" av Max Lucado

Forfatter: Max Lucado

Boktittel: Og englene var stille

 

Innhold: Boken er inndelt i korte kapitler som tar for seg små deler av Jesus sine siste opplevelser på denne jorda – og hva vi kan lære av dem. Ved hjelp av historier og gode bilder, gjør Lucado budskapet spennende og enkelt å huske. Vil du lære  mer om hvem Jesus er, så er dette en ypperlig bok.

 

Min mening: Jeg hadde egentlig ganske lave forventninger til boka, selv om jeg likte veldig godt den første jeg leste av Lucado. Kanskje det var coveret, eller tittelen. Men boka knuste forveningene mine, og viste seg å være interessant, nyttig og lettlest. På kun to dager var den utlest, og med planer om å lese igjen i fremtiden. 

 

Terningkast: 5. Mye inspirasjon til hverdagslivet som kristen. Jeg anbefaler den til deg som tror at Jesus er verdt å vite mer om. 

 BildeKilde

Jeg er superfornøyd med at jeg fant denne boka på loppemarked for ti kroner. Heldig!

Anbefaler også Lucado sin bok Bli Lik Jesus. Har du lest noe av Lucado før?

 

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *