Everything’s better!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Etter en kort, men traumatisk spysyke-dag var det herlig med en dag til å komme seg. Jeg brukte fredagen min enormt fornuftig: til å slappe av. Et biprodukt var at jeg sydde en svart hverdagskjole (bilde kommer) og koste meg med pizzakveld med Thomas:) 

I dag skal jeg jobbe litt, sy litt (skoleoppgave) og synge en god del – bandet spiller i kveld. Startet opp denne flotte dagen med serietitting og en kopp sweet chili te. God helg!


#tea #teatime #relax

2 kommentarer

2 thoughts on “Everything’s better!

  1. Innom med en klem og for å ønske deg god helg. Godt du er bedre igjen…(leste det forrige innlegget ditt…usj..). Håper du får en koselig lørdagskveld, da 🙂 klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *