Veivalg

Categories H bok

“Det er mer mellom himmel og jord…”

Forfatter: William Paul Young"Veivalg" av Wm. Paul Young

Boktittel: Veivalg

 

Innhold: Anthony havner i koma, og opplever å bli trukket inn i sitt eget hjerte for å selvransakelse arrangert av Gud selv. Her må han selv velge hva han vil gjøre med livet sitt.

 

Min mening: Boka er spennende, men kanskje noe kunstig. Den har mange gode poenger, og svar på spørsmål mange lurer på i tilknytning til tro. Jeg synes den ble bedre etterhvert, men jeg klarer ikke å la være å sammenligne den med Skuret, som hadde mange likhetstrekk, men var mer spennende, og jeg synes den virket mer ekte. Skuret gav meg rett og slett mye mer.

 

Terningkast: 4. Verdt et forsøk, hvis du likte skuret 🙂 Jeg anbefaler den til deg som vil forstå hvordan kristne virkelig kan tro at Gud bryr seg – for boka gir et spennende bilde av Gud 🙂

 BildeKilde

 

 

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *