Hverdagen er i gang. Jeg har begynt å designe en stol på skolen. Jeg har begynt å organisere hverdagen i mobilkalenderen igjen (behovet forsvant nesten helt i jula). Jeg har fullbookede dager med lite tid innimellom, og jeg liker det. I går var en kose-dag. Selv om den startet litt skummelt med å levere hunden hos dyrlegen til å opereres, fortsatte den med langtur i Egersund før jeg reiste hjem, ryddet, og laget vårruller med Bente. Vi lærte masse, og ble veldig fornøyd med resultatet (prøvde oss på ei ny oppskrift, og med både rispapir og filodeig). Når det gjelder Chessie (hunden) så hadde hun livmorbetennelse, men operasjonen gikk bra, så vi satser på det beste – selv om hun så veldig tufs ut etterpå…

I dag skal jeg på skolen, på et møte i banken, planlegging av jesusgruppe, og deretter trening. Så igjen er dagen fullbooket. Heldigvis har jeg noen ledige øyeblikk i morgen. Det blir deilig 🙂


Felix – Bente sin.

Jentene på vintertur 🙂

 

1 kommentar

1 thought on “Fullbooket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *