Et helt spesielt juletre

Categories A Hobby

I år hadde vi et litt spesielt juletre. Spesielt fordi det var mitt første – i egen leilighet. Og spesielt fordi vi kun skulle ha hjemmelaget pynt på det. Selv om det er skammelig sent å blogge om juletrær, gjør jeg det siden noen har spurt om å se treet ferdig. Og det var liksom ikke ferdig før i slutten av romjula. Men nå er treet ute av huset, og slik så det ut:

Jeg skulle ønske at jeg hadde laget enda mer pynt, for da den kom på (det store) treet, forsvant den liksom litt, selv om jeg trodde jeg hadde så mye… Men, men. Gøy var det i hvert fall, med kun hjemmelaget pynt. Neste år blir det nok en kombinasjon. 

Hvilken pynt likte du best? 🙂

5 kommentarer

5 thoughts on “Et helt spesielt juletre

  1. Wow så kult! Skjønner hva du mener med at det forsvinner litt! Men du kan jo gjøre det om til en greie! HVert år kan du har juleverksted med forskjellige folk, så når du blir gammel/får barn/osv har hver pynt en historie!!
    MEn ble kjempefint! HA en fin dag ! 🙂

  2. Emma Olsen: Ja, hadde jo blitt enda mer neste år i såfall.. Men tror ikke jeg klarer å bare ha hjemmelaget pynt, for det er jo så mye fin kjøpepynt også ^^

  3. Så kul idé med å lage juletrepynten selv! Jeg digger de du laget av gamle lyspærer 😀 Hvis du/dere fortsetter tradisjonen med å lage egen pynt, blir det nok veldig spesielt å se hvordan treet ser ut noen tiår fram i tid!

  4. Så gøy at du fikk det til 😀 Likte snømennene skikkelig godt, sånne vil jeg også ha på treet 🙂

  5. Camilla Malvine: Hihi, jaa, de var søte. Men litt mye dill å lage, så det var derfor jeg ikke fikk laget flere enn to 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *