Et kreativt år

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Her har jeg forsøkt å samle en del av tingene jeg har laget i 2014. Klarte ikke å samle alt, men det ble jammen ganske mye allikevel. Enda mer fra hobbyåret mitt finner du i kategorien Hobby, i sidemenyen.

1. Sydde veske av gammel dongrybukse

2. strikket sokker

3. Heklet nisse

4. Sydde kjole

6. Strikket min aller første genser

7. Laget bortkort til bryllupet

8. Invitasjoner til bryllupet.

9. Brudepikekjoler. To stk.  (Pluss forloverens kjole)

10. Sydde løper til bordet, mens Thomas trakk om kjøkkenstolene.

11. Heklet en del av disse herlige sauene 🙂

12. Heklet elefant. Denne var masse arbeid, men ble jo veldig søt til slutt 🙂

13. Grytekluter – dette er enda favorittene her på kjøkkenet.

14. Ekstra fine takkekort til de som hadde hjulpet ekstra til med bryllupet.

15. Både strikket og heklet flere kjøkkenkluter

16. Grytekluter med hjertemønster. Vanskelig, men gøy å få det til til slutt.

17. Har sydd flere poseposer til oss selv, og noen julegaver. 

18. Uro laget av hekle-uglene

19. Jeg heklet over 300 engler, og solgte til et godt formål. Total inntekt på over 10600kr

20. Posepose.

21. Gryteklut. Denne var så avansert at jeg bare gadd lage en 😛 Hadde ikke mønster, bare en klut å se på. 

22- Ferdigstilte en haug med nestenferdige prosjekter på en ettermiddag. to par sokker, tre grytekluter.

23. Laget masse julepynt.

24. Sydde meg regnjakke sammen med Bente.

25. Og en til svigermor

26. Julekjole som failet. Jeg sydde den alt for liten… Enda har jeg ikke funnet noen som passer den 😛

27. Lilla kjole. 

28. Juletrepynt laget av lyspærer og servietter 🙂

29. Min helt egne lysestake som jeg laget i praksis.

30. Juleugler

31. Skoleprosjekt: Skuptur i tekstil: livet i havet.

32. Min strikkede genser nr. 2

33. Juletrekurver heklet.

34. Snøfnugg til treet.

Who! Håper 2015 vil inneholde like mye spennende på hobbyfronten 😀

Og dette er det siste oppsummerings-innlegget for i år. Jeg lover.

5 kommentarer

5 thoughts on “Et kreativt år

  1. Og du har i tillegg rukket å gifte deg, være student, være kjempesosial OG skrive blogginnlegg om alt dette! Woaw, ikke rart jeg elsker bloggen din! Du inspirerer meg gang på gang, og jeg er stum av beundring!

  2. Woooooow! Jeg er imponert!! 😀
    (Forresten får jeg ikke linket til bloggen min på URL-greia, for da går ikke kommentaren min gjennom 😛 Blogg.no er tydeligvis ikke så glad i andre bloggplattformer!)

  3. Så mye fint du lager Ingrid! Likte spesielt godt den vesken! Og hvordan i alle dager går det an å hekle 300 engler??! Du er god =)

  4. Julie: Takk! Utrolig kjekt å høre fra deg som er Såå flink 🙂
    Hehe, min måte å få det til var to til dagen fra og med August 😛 Ble litt innspurt på slutten, så klart, men 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *