Nyttårsforsetter 2014/2015

Categories O interessa

Fjordårets nyttårsforsetter var:

* Pynte juletre med kun hjemmelaget pynt til jul, for første gang i min egen stue..

* Sy en barokk-kjole. I tillegg føyde jeg etterhvert til:

* Finne 100 geocacher.

* Hekle og selge 300 engler, og gi 10 000kr til en god sak.

2014 har gitt meg mye. Blant annet en Bachelor i Engelsk, en ektemann, en magisk bryllupsreise i Bulgaria, og utallige minner sammen med gode venner. Når det gjelder nyttårsforsetter, så klarte jeg å kun ha DIY-pynt på juletreet, men barokk-kjolen lar vente på seg. Jeg fant 92 geocacher, så var nokså nær. Og englemålet (som egentlig var det viktigste) klarte jeg faktisk å overskride. Jeg har nå solgt engler for 10 555kr. Snart skal de overføres til Beths Home i Kenya som hjelper gatebarn til håp og et godt liv. 

Nyttårsforsetter 2015:

* Legge ut to geocacher, og finne 200 (til sammen)

* Være kreativ, lage masse, og delta på julemesse med egne salgsprodukter.

* Lese ferdig bibelen for andre gang (jeg har nå kommer til Obadja)

Jeg har også små planer om en skjerping på kostholdet, å fullføre utdannelsen som grunnskolelærer, gå flere turer, få meg en jobb, tilbringe mer tid med mannen hvor vi gjør spennende ting sammen, kjøpe hus, reise til et helt nytt land, og mye mer 🙂

Hva vil du oppnå i 2015? 🙂

7 kommentarer

7 thoughts on “Nyttårsforsetter 2014/2015

  1. foreignerat50: Bruker heklegarn fra europris eller sparkjøp. De er nokså like. Vil tro det er bomull, men har aldri sjekket.
    Også bruker jeg nål 1,5 🙂

  2. foreignerat50: Jo, men da blir jo englene nokså store, og gjerne ikke så elegane…? Men jeg vet ikke.. Har ikke prøvd.. Men ville nok ha brukt bomullsgarn, ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *