En julefeiring

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Julekvelden kan være så mangt, og for meg er det ganske forskjellig hvert år – det har det alltid vært, siden jeg har skilte foreldre. Et år med ribbe, et år med pinnekjøtt. Nå har det hele blitt enda mer avansert, siden jeg har en svigerfamilie også. 

I år var julefeiringen ekstra spesiell, fordi vi feiret sammen med pappa sin nye kjæreste, og familien hennes, som vi ikke kjenner så godt. Litt merkelig å feire med folk en ikke kjenner skikkelig, men det ble koselig. 

 

 

Ute var det nærmere femten minusgrader, inne var det varmt og lunt. Pappa serverte melkesuppe, juleribbe og riskrem med et fremragende forkle. Vi leste juleevangeliet (det tror jeg aldri jeg har gjort på julaften før – merkelig nok) og sang julesanger (Thomas hadde med seg gitaren). Vi satt lenge å pratet utover kvelden med tonnevis av kaker og snacks på bordet.

     Lillebror Anders, Pappa, Bestefar.


Jorun, Pappa, Inger Lise, Thomas, Anders, Bestemor, Bestefar, Jeanine og Simen


 Og lille Lucy, så klart.

 

Hva pleier dere å spise på julaften?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *