DIY Juletrepynt – Heklet Snømann

Categories A Hobby

Som mange har fått med seg, skal juletreet vårt i år kun ha hjemmelaget pynt på seg. En av tingene jeg har laget til juletreet er disse søte snømennene!

Jeg fant inspirasjon til denne snømannen på pinterest, og laget den “på gefühlen.” Jeg er spesielt fornøyd med den røde, som lyser mest opp på treet vårt 🙂

Flere juletrepynt-innlegg kommer til å komme. Jeg har bare hatt litt dårlig tid til å få postet alt jeg lager i det siste. I dag er det bittelille julaften, og vi har vært på en siste shoppingtur (nytt senter på Hamar), vi har fotografert nydelige perlemorsskyer, truffet igjen enda mer familie på pappa sin side, og laget nok en porsjon med brente mandler. I tillegg har jeg strikket mye. Snart ferdig med et til prosjekt! Jippi ^^ Herlig med slike dager hvor det ikke er noen krav, bare kos 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “DIY Juletrepynt – Heklet Snømann

  1. Hei Ingrid, så fine snømenn. Blir spennende å se det ferdig pyntede juletreet ditt 🙂 Håper iallefall du viser det fram. Ellers synes jeg du har laget enormt mye fint siste halvår. Synes foto med hengsler var fint, og maneten og treskulpturer og keramikk var fint. Tar litt tid å lage fine ting, og alt kan ikke bli perfekt, men man lærer masse verdifullt..Håper du får en herlig jul. Sa du at du skulle feire på Hedemarken? God jul fra meg. Ps: Forresten var kjolen helt nydelug. Var den hjemsydd?

  2. fjellgeitbundingen: Juletreet skal jeg nok vise frem ja, men det blir nok ikke før i romjula, for nå er jeg i hedmark hos pappa for å feire jula sammen med lillebror og mannen. Når det gjelder kjolen, så var den nok det hvis du mente den gråe/glitrete…? I hvert fall: En hjertelig God jul til deg også! Nyt jula for alt den er verd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *