Litt om hva jeg putler med.

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Bloggen min har i det siste vært preget av korte innlegg som lider under lite refleksjon fordi desember er tidenes travleste måned (kun i konkurranse med mai). Men jeg er slett ikke uvirksom. Til nå i desember har jeg:

* Laget to typer godteri. Frostdråper med mintsmak, og sukkertopper med tutti frutti.

* Laget fem sorter med julekaker, pluss mange omganger med brente mandler.

* Saget juletre, helt alene med hunden min.

*Begynt å pynte treet med kun hjemmelaget pynt

* Planlagt mye for å få til mest mulig.

* Spist mye usunt.

* Skrevet en hjemmeeksamen på fem sider (leverte i går) JULEFERIE!!!

* Jobbet masse i blomsterbutikken med å lage gravpynt og stå i kassen.

* Jobbet en del som vikar på skolen.

* Sett minimalt på tv og film.

* Hatt middagsgjester, avslutninger, foreninger, og andre sosiale, kjekke ting.

* Vært veldig kreativ, men hatt veldig lite tid til å være det.

 

Nå er det kun to dager til vi reiser østover for å feire jul hos pappa. Da får jeg nok bedre tid til blogging (og hobby). Det tenker jeg i hvert fall. Gleder meg til å få slappet av litt også 🙂

Hva har du gjort i desember?

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Litt om hva jeg putler med.

  1. Du er veldig aktiv og får til mye. Jeg har bakt litt, laget godteri for de eldre. Pyntet hjem, var på mange julelunsjer med de eldre og arbeidskolleger. Skal ut i morgen med venner.
    Oi! Like opptatt. Håper jeg får tia til håndarbeid i julen:)

  2. foreignerat50: Hehe, ja, det er masse å ta seg til i desember! Lykke til med å få gjort mye, men også å få slappet av mye i jula 🙂

  3. Nå måtte jeg se gjennom bildene på turinnleggene dine, for jeg visste faktisk ikke at du har hund. Så fin den er 🙂 Du har virkelig stått på, og nå håper jeg du får tid til å nyte julehøytiden 🙂

  4. Oppigard: Hehe, nei, Chessie har ikke vært så mye på bloggen i det siste. Etter at jeg flyttet ut i sommer, ble hun værende hjemme hos mamma. Men jeg ser enda litt på henne som min, selv om hun teknisk sett er mammas 😉 Er ikke så godt å ha hund i vår lille leilighet 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *