Ferdigsydd julekjole

Categories A Hobby

Jeg hadde jo egentlig et mål om å sy paljettkjole til jul. Men etter litt motstand (se her) skrinla jeg den planen for en stund, og kjøpte meg et stoff med litt mer stretch i. Jeg brukte det samme mønsteret (som du kan kjøpe HER) Den var egentlig veldig enkel å sy, så det kan hende det blir flere lignende kjoler etterhvert… Dette vil jeg si er et flott begynner-prosjekt, så om du aldri har sydd før: ikke la det stoppe deg! Få hjelp fra Denne Bloggen.

 
Så nå er julekjolen i boks! Spørsmålet er bare hva jeg skal ha på meg på nyttår. Tema er Winter Wonderland, så det må bli noe som glitrer, tenker jeg 🙂

Hva skal du gå med på julaften? 🙂

#sy #symaskin #kjole #kjoler #julekjole #sydetselv

2 kommentarer

2 thoughts on “Ferdigsydd julekjole

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *